כיצד ניתן לשלוח בקשת תשלום ללקוח?

תנאי מקדים לשליחת בקשת תשלום ללקוח, הוא חיבור סליקה למערכת. ניתן לקרוא כאן על אפשרויות הסליקה במערכת פלנדו


ישנן 3 אפשרויות במערכת:

1. חשבונית עסקה - יש לגשת ללשונית מסמכים של איש הקשר וללחוץ על  < מסמך חדש ולבחור ב- חשבונית עסקה. החשבונית תשלח לאיש הקשר במייל ובתחתית המסמך יופיע הלינק לתשלום


ניתן להיעזר בסרטון הסבר כיצד מפיקים מסמך חשבונאי ללקוח -  לחץ כאן

חשוב לדעת! יש לוודא כי בהגדרות ארגון < הגדרות נוספות < מסומן הצ'ק בוקס - תשלום חשבוניות בשרות עצמי


2. שליחת לינק לתשלום (עבור יישום חוגים בלבד) - יש ללחוץ על גלגל השיניים הכחול בצד שמאל באזור הרישום שלו לקבוצה ולבחור באופציה < שלח אימייל בקשה לתשלום

להלן סרטון הסבר קצר:

3. פריט קטלוג - ניתן לשלוח ללקוח את הלינק לתשלום של פריט קטלוג ספציפי, יש לוודא כי מסומן על הפריט < אפשר לקנייה בחנות

להלן סרטון הסבר קצר: