כיצד ניתן לשלוח בקשת תשלום ללקוח?
תנאי מקדים לשליחת בקשת תשלום ללקוח, הוא חיבור סליקה למערכת. ניתן לקרוא כאן על אפשרויות הסליקה במערכת פלנדו
ישנן 3 אפשרויות במערכת:
1. חשבונית עסקה - יש לגשת ללשונית מסמכים של איש הקשר וללחוץ על < מסמך חדש ולבחור ב- חשבונית עסקה. החשבונית תשלח לאיש הקשר במייל ובתחתית המסמך יופיע הלינק לתשלום

ניתן להיעזר בסרטון הסבר כיצד מפיקים מסמך חשבונאי ללקוח - לחץ כאן
חשוב לדעת! יש לוודא כי בהגדרות ארגון < הגדרות נוספות < מסומן הצ'ק בוקס - תשלום חשבוניות בשרות עצמי
2. שליחת לינק לתשלום (עבור יישום חוגים בלבד) - יש ללחוץ על גלגל השיניים הכחול בצד שמאל באזור הרישום שלו לקבוצה ולבחור באופציה < שלח אימייל בקשה לתשלום
להלן סרטון הסבר קצר:
3. פריט קטלוג - ניתן לשלוח ללקוח את הלינק לתשלום של פריט קטלוג ספציפי, יש לוודא כי מסומן על הפריט < אפשר לקנייה בחנות
להלן סרטון הסבר קצר: