טלפון: 072-2433222 - אימייל: contact@tandemwise.com

מערכת ניהול חוגים

נהל את הנרשמים והמשתתפים בחוג עם מעקב צמוד וממשק אוטומטי

כל התכונות הנחוצות לניהול החוגים והתלמידים שלך

פלנדו מייעלת את מלאכת ניהול פרטי התלמידים ורישום התלמידים לקבוצות החוג, מאפשרת לתעד קבלת תשלומים ולהפיק בפעולה מהירה את החשבוניות/קבלות, לנהל את יומן הפעילות, לסכם נוכחות בפעילויות, לרכז את הטיפול ואת ההתקשרות עם מתעניינים ולשמור על קשר עם הלקוחות באמצעות עדכונים במייל ובsms

מפעילי חוגים שבחרו בפלנדו לניהול הפעילות שלהם


רישום תלמידים לחוגים

הגדירו את רשימת החוגים הפתוחים לרישום (ניתן לבצע הפרדה בין סניפי פעילות). רשמו את התלמידים לקבוצות החוג השונות ונהלו בקלות את סטטוס התשלום וההשתתפות של כל נרשם. קיימו קשר עם הנרשמים לקראת פתיחת החוג באמצעות הודעות יזומות ואוטומטיות

ניהול מערכת שעות

הגדירו את מערכת שעות החוגים על גבי יומן הפעילות בפלנדו, שבצו מדריכים לחוגים השונים, לבחירתכם אפשרות הציגו את יומן הפעילות בפורטל החיצוני. סכמו נוכחות בשיעורים ותעדו לפי הצורך הערות אישיות פר תלמיד

תשלומים קבלות וחשבוניות

קבלו תשלומים מהתלמידים באמצעי תשלום שונים (המחאות / מזומן / אשראי) והפיקו קבלות וחשבוניות בקליק. שלחו ללקוחות את החשבוניות הדיגיטליות באמצעות המייל. תיהנו ממנגנון אוטומטי של הפקת חשבוניות בגין תשלומים דחויים. חברו מסוף סליקה ופתחו אפשרות תשלום דרך פורטל השירות

תקשורת עם הלקוחות

תיהנו מאמצעי תקשורת זמין עם תלמידי החוגים בין אם מדובר בהודעות אישיות או הודעות לקבוצות, פלנדו מספקת לכם כלי נוח לשליחת הודעות עדכון לתלמידים באמצעות דיוור אלקטרוני ומסרונים. בנוסף פלנדו יאפשר לכם לשמור על קשר עם הלקוחות באמצעות משלוח ניוזלטר תקופתי ושליחת מסמכים לחתימה דיגיטלית ע"י הלקוח ותיוק אוטומטי של המסמכים החתומים

אפליקציה ופורטל שירות עצמי

באמצעות אפליקציה ופורטל השירות העצמי תוכלו להעביר חלק נכבד מהתקשורת האדמינסטרטיבית מול הלקוחות למוד 'שירות עצמי', גישה זו מניבה חסכון משמעותי בזמן עבורכם ושביעות רצון בקרב הלקוחות. דרך הפורטל ניתן לבצע הרשמה לחוגים ולהסדיר תשלום, ולצפות ביומן פעילות החוגים.

דוחות ודשבורד

קבלו תמונת מצב עדכנית לגבי ביצועי העסק מכל מקום ובכל שעה על ידי שילוב של דשבורד גרפי ודוחות ניהוליים. בין אם מדובר בניתוח מגמת הצטרפות תלמידים חדשים או בבחינת מספר הנושרים, פלנדו יאפשר לכם להפיק את התובנות העסקיות באמצעות מספר קליקים.

סיפורי לקוחות

עדי יוגה

סטודיו יוגה מהרצליה באווירה משפחתית - לולי מנהלת הסטודיו מספרת

המערכת מאוד ברורה וקלה לעבודה כשיש בעיה יש מענה טלפוני מאוד טוב . הכל מאוד Straight forwards ואינטואיטיבי. הלקוחות משריינים שיעורים דרך המערכת וככה אנחנו יודעים לכמה לצפות לכל שיעור. ביטולי שיעורים נעשים באופן עצמאי. זה חוסך לי זמן בטלפון מול לקוחות והלקוחות יכולים לשריין שיעורים גם בשעות שהסטודיו לא עובד. יש כל מיני אוטומציות שניתן לעשו כמו מיילים ללקוחות חדשים ורישום הערות בתיק לקוח. העבודה עם פלנדו בהחלט חוסכת לנו זמן ומייעלת את העבודה ונותנת לנו את הפריבילגיה להשקיע יותר בקשר האישי עם המתאמנים שבאים.

בן אלהרר - גיבור כארי

מכון לאימון לחימה וקרב מגע – בן אלהרר בעלים מספר

לפני העבודה עם פלנדו היה כהגדרתו "איש משוגע עם אקסל" פלנדו עזרה לו לתהליכי הגדילה הטבעיים של העסק, נתנה לו אפשרות לתת לאנשים להירשם בלי כל התעסקות הכרוכה בכך והקלה עליו את כל נושא גביית כספים ופינה לו את הזמן לחלק את זמנו ואת ליבו הרחב עם הלקוחות

בלט הישראלי

בית הספר הרשמי של הבלט הישראלי – ענת דרור מספרת

לפני העבודה עם פלנדו בבלט הישראלי התנסנו בעבודה עם מערכת אחרת של CRM היא הייתה מסורבלת וללא שירות לקוחות שיקל על הסרבול והתפעול. בפלנדו מצאנו מערכת המותאמת ללקוח והשרות לקוחות שלהם הוא נהדר. הם מאוד קשובים ללקוח. כבר היו מקרים שלא היה פיצ'ר מסוים והוסיפו לכבודנו ולצרכינו, הם תמיד מקצועיים תמיד לעניין, יחד עם הגמישות הטכנית והמחשבתית של הצוות הנפלא שלהם, זהו מתכון מנצח לשותפות דרך ארוכה.

סרטון הדגמה לניהול קורסים וחוגים