לפני העבודה עם פלנדו היה כהגדרתו "איש משוגע עם אקסל" פלנדו עזרה לו לתהליכי הגדילה הטבעיים של העסק, נתנה לו אפשרות לתת לאנשים להירשם בלי כל התעסקות הכרוכה בכך והקלה עליו את כל נושא גביית כספים ופינה לו את הזמן לחלק את זמנו ואת ליבו הרחב עם הלקוחות
לפני העבודה עם פלנדו בבלט הישראלי התנסנו בעבודה עם מערכת אחרת של CRM היא הייתה מסורבלת וללא שירות לקוחות שיקל על הסרבול והתפעול. בפלנדו מצאנו מערכת המותאמת ללקוח והשרות לקוחות שלהם הוא נהדר. הם מאוד קשובים ללקוח. כבר היו מקרים שלא היה פיצ'ר מסוים והוסיפו לכבודנו ולצרכינו, הם תמיד מקצועיים תמיד לעניין, יחד עם הגמישות הטכנית והמחשבתית של הצוות הנפלא שלהם, זהו מתכון מנצח לשותפות דרך ארוכה.
המערכת מאוד ברורה וקלה לעבודה כשיש בעיה יש מענה טלפוני מאוד טוב . הכל מאוד Straight forwards ואינטואיטיבי. הלקוחות משריינים שיעורים דרך המערכת וככה אנחנו יודעים לכמה לצפות לכל שיעור. ביטולי שיעורים נעשים באופן עצמאי. זה חוסך לי זמן בטלפון מול לקוחות והלקוחות יכולים לשריין שיעורים גם בשעות שהסטודיו לא עובד. יש כל מיני אוטומציות שניתן לעשו כמו מיילים ללקוחות חדשים ורישום הערות בתיק לקוח. העבודה עם פלנדו בהחלט חוסכת לנו זמן ומייעלת את העבודה ונותנת לנו את הפריבילגיה להשקיע יותר בקשר האישי עם המתאמנים שבאים.
"ללא הפלנדו אני אדם עיוור". לפני העבודה איתם בחוות פילים הייתי עובד עם אקסלים וורד וסמסים. היום פלנדו זה הכל בשבילי. אנשי קשר, יומן , אירועים, הצעות מחיר, היסטוריית הזמנות, חובות וגבייה. אם יש יום ונופל לי המחשב פלנדו מקבלים ממני 20 טלפונים באותו היום, והכי כיף שהם עונים מהר ובסבלנות גם לשיחה ה 20 ממני.
המערכת נוחה לעבוד, לפני כן עבד בעיקר על אקסל. כיום זהו הלב של מרכז המבקרים של חוות הרוח בגלבוע דרכה הם מנהלים את יומן הפעילויות שלהם ואנשי הקשר
הדבר שאני הכי אוהב בפלנדו זה שהיא מאפשרת תהליכים אוטומטיים. לדוגמא נוצר ליד במערכת וישר נשלחים ללקוח סמסים וכמה הודעות למנהל התיק, ישנם עדכונים אוטומטיים והוראות לביצוע אוטומטיות לצוותים השונים. נושא הסליקה באשראי הוא מאוד קל ונוח. הצוות של פלנדו זמין ומאוד גמיש מחשבתית. כרטיס הלקוח מסודר בצורה מאוד מאורגנת ואינטואיטיבית דבר שהופך את המערכת לנהדרת ומותאמת מאוד לשרות לקוחות.
במכון ברקאי אנחנו מטפלים באנשים וגם מעבירים קורסי הכשרה למטפלים. מה שאני אוהב בפלנדו זה השילוב בין ניהול הקורסים, ניהול הלקוחות והדיוור האינטגרלי באופן משולב יחד עם מעקב של הגבייה. אני נהנה מטיב התמיכה בלקוחות של פלנדו דבר שמסייע לי לשפר את השרות שאני נותן לתלמידים שלנו למטופלים שלנו.
פלנדו עשו לנו סדר בכל ההתנהלות הפיננסית, הקלות של להוציא חשבוניות ואחר כך המעקב של הוצאת הדוחות, הכל מאוד פשוט ומסודר. ניהול הלקוחות מאוד קל ונגיש. השרות לקוחות הוא מאוד נגיש והרבה מעל המצופה. תענוג.
עבדנו עם המון מערכות CRM לפני פלנדו אבל מעולם לא מצאנו את מה שחיפשנו. אנחנו משרד רואי חשבון והחזרי מס אשר מטפל במאות עסקים ובעשרות אלפי שכירים, מערכת פלנדו מאוד קלילה לעבודה ומאוד USER FRIENDLY וזה מאוד חשוב כשעובדים עליה הרבה יועצים ואנשי מכירות שלנו. השרות שלהם מדהים, קשוב ומאוד אישי ותמיד יש מענה תוך כדי הקשבה שיפור וייעול. הדוחות, החיתוכים ומסכי המכירה המצוינים שלהם תורמים לנו ישירות לעלייה במכירות ומעקב על כל ההליך מקבלת ה lead ושיפור אחוזי ההמרה.
המערכת מאוד ידידותית מאוד קלה לשימוש מאפשרת גם גבייה וזיכוי נוחים. ניהול יומני עובדים בכל רחבי הארץ . יש בה משהו מאוד קל ונוח לשימוש. ניהול יומנים מאוד טוב עבור המורים שלנו.
המערכות הקודמות שעבדתי עליהן היו מיושנות ולא על הענן. בפלנדו יש לי ממש חווית משתמש נהדרת ותחושה של מערכת מתקדמת. הכל מהיר נוח ונגיש. השרות לקוחות שלהם נהדר. אתה מרגיש איתם ממש משפחה. אני משתמש באוטומציה למרות שאני בטוח שאני לא מגרד את יכולות המערכת. לדוגמא בעת קביעת שיעור ניסיון ישר יוצא סמס לתלמיד הפוטנציאלי, לאחר הגעתו נשלח אליו משוב אוטומטי ומעקב עד להצטרפותו כתלמיד מהמניין. כל הנושא הכספי, הוראות קבע והגבייה הוא מאוד נוח בנוסף ניהול מערכת השעות ו/המדריכים השונים מקל עליי מאוד את ניהול העסק.
היתרון העיקרי של פלנדו מבחינתנו שזה על ענן. זה מאפשר לי להתממשק לדברים אחרים ומאפשר הרשמה של כל תלמיד בעצמו להוראות קבע וזה חוסך לי זמן להתעסקות בגבייה. בעבר עבדנו על מערכת שלא הייתה על ענן והגישה הייתה רק ממחשב שולחני אחד שהיה בעסק דבר שהגביל את ההתנהלות שלנו. עכשיו אני יכולה לעשות את מה שצריך מכל מקום ואפילו מהנייד.