חיבור מרכזיות לעסקים
- התממשקות שירות פלנדו למרכזיות IP
- את שירות פלנדו ניתן לחבר למרכזיות לעסקים.
באמצעות שילוב זה יכול הארגון לעשות שימוש במגוון תכונות מתקדמות המייעלות באופן משמעותי את פעילות המוקד הטלפוני.
רשימת התכונות המתקדמות:- Click2Call
- חלון PopUp
- תעוד אוטומטי של רשומות שיחה
- חייגן אוטומטי
- Click2Call
- הוצאת שיחה קלה באמצעות הקלקה על מספר הטלפון המופיע במסכי מערכת ה-CRM.
- חלון PopUp
- הקפצה אוטומטית של חלון פרטי לקוח בכניסת שיחה ממספר טלפון המוכר במערכת ה-CRM.
- תעוד אוטומטי של רשומות שיחה
- בסיום כל שיחה קולטת מערכת ה-CRM רשומה המכילה תמצית מידע אודות השיחה וקישור לקובץ הקלטה.
רשומות השיחה מתויקות באופן אוטומטי בתיק הלקוח לצד יתר רשומות ההתקשרות המתועדות. - חייגן אוטומטי
- פונקציה מתקדמת זו מאפשרת להפעיל חייגן אוטומטי עבור העמדות במוקד השיחות.
מערכת ה-CRM מאפשרת לנציג לאותת למרכזיה כאשר הוא מעונין להשהות או לחדש את החייגן האוטומטי.